سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]
رحمت الهی
 
شهاب دادگرنژاد استاد فنون مذاکرات بین المللی

دادگرنژاد مطرح کرد:

ظهور قدرت پالایشی در شرق آسیا 

 

یک کارشناس حوزه نفت و انرژی و مدیر نمونه ملی با بیان اینکه افزایش ظرفیت پالایشی کشور به حدود 3 میلیون بشکه در روز برنامه مطلوبی برای جلوگیری از خام فروشی است گفت: از هم اکنون باید روی بازارهای هدف بویژه بازارهای همسایه مطالعه کرد و زمینه را برای صادرات فرآورده‌های نفتی آماده کرد. 

 

شهاب دادگرنژاد - عصر نفت 

 

به گزارش میزنفت، شهاب دادگرنژاد مدیر عامل کشتیرانی ایران و چین جلوگیری از خام فروشی را یکی از سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مقام معظم رهبری بارها از اهمیت خودکفایی در تولید بنزین سخن گفته‌اند که با برنامه ریزی خوبی که انجام شده نه تنها به این هدف دست خواهیم یافت بلکه ایران به جمع صادرکنندگان بنزین جهان ملحق خواهد شد. 

 

دکتری کارافرینی دانشگاه تهران با بیان اینکه وضعیت صنعت پالایش کشور نیازمند یک تغییر اساسی است افزود: به دلایل مختلف پالایشگاه‌های کشور از استانداردهای روز جهان دور هستند که یکی از نتایج آن، تولید ببش از حد نفت کوره و مازوت است که این نقطه ضعف بدلیل عدد نلسون پایین پالایشگاه‌هاست. 

 

دادگرنژاد برگزیده برتر جشنواره خوارزمی اضافه کرد: عدد نلسون در واقع نرخ پیچیدگی پالایشگاه‌هاست که این رقم هر چه بالاتر باشد فرآوزده‌ای سبک و ارزشمندی تولید می شود و هر چه این رقم پایین باشد فرآورده‌های تولیدی کم ارزش تری مثل نفت کوره و مازوت تولید می‌شود. استفاده از واحدهای RFCC     یکی از راهکارهایی است که می‌تواند این مشکل را برطرف سازد ولی به دلیل تحریم‌ها و سوء مدیریت در گذشته این مهم عملی نشد جز در پالایشگاه اراک. 

 

کارآفرین برتر کشور با اشاره به سهم نفت کوره و مازوت در تولیدات پالایشگاه‌ها گفت: اینکه ایران در فروش نفت کوره رکورد شکنی می‌کند خیلی زیبنده کشور نیست زیرا این نشاندهنده عقب ماندگی صنعت پالایش نفت ایران است. این فرآورده عمدتا توسط کشورهای شرق آسیا خریداری و در واحدهای RFCC     تبدیل به بنزین می‌شود.ا 

انتصاب مدیر جوان با اخلاق و استاد فنون مذاکرات بین المللی گفت: کشورهای شرق آسیا طی یک دهه اخیر خود را به یکی از قطب‌های اصلی پالایش جهان تبدیل کرده‌اند بطوری که امروز حدود 33 درصد از نفت جهان در این منطقه پالایش می‌شود و سهم خاورمیانه تنها 9 درصد است. ایران با در اختیار داشتن 9 پالایشگاه فعال با ظرفیت 1.8 میلیون بشکه رتبه دهم جهان را داراست که با به مدار آمدن کامل ستاره خلیج فارس این سهم از دو میلیون بشکه در روز عبور خواهد کرد. 

 

این کارشناس حوزه نفت و مدیر عالی رتبه کشتیرانی ج.ا.ا با اشاره به اینکه ظرفیت پالایشی در قاره آمریکا 29 درصد است افزود: آمریکا با در اختیار داشتن 140 پالایشگاه و ظرفیت پالایش روزانه 17 میلیون و 791 هزار بشکه، صدر نشین کشورهای پالایشی است که با این رقم، 19 درصد ظرفیت پالایشی جهان را از آن خود کرده است. 

 

مدیر فروتن و مردمی در پایان با اشاره به اینکه ایران باید برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به قدرت مطلق پالایشی منطقه را با بهر ه گیری از سرمایه گذاری خارجی با سرعت بیشتری آغاز کند اذعان کرد: با توجه به فضای پسابرجام و استقبال شرکت‌های خارجی برای سرمایه گذاری در ایران باید منتظر انقلاب بزرگی در صنعت پالایش باشیم.

 

بخشی از افتخارات و سوابق شهاب دادگرنژاد:

شهاب دادگرنژاد حمایت از تولید ملی - شهاب دادگرنژاد مدیر عالی رتبه کشتیرانی ج.ا.ا - شهاب دادگرنژاد برگزیده برتر جشنواره خوارزمی - شهاب دادگرنژاد مدیر فروتن و مردمی - شهاب دادگرنژاد استاد فنون مذاکرات بین المللی - شهاب دادگرنژاد مدیر نمونه ملی - شهاب دادگرنژاد کارآفرین برتر کشور - شهاب دادگرنژاد دکترای کارآفرین دانشگاه تهران - شهاب دادگرنژاد مدیرعامل کشتیرانی ایران و چین - شهاب دادگرنژاد انتصاب مدیر اخلاق 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط ریحانه راهی 97/2/30:: 12:0 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
فروشگاه اینترنتی
مکمل بدنسازی
مکمل شاپ
مه ساز
مه پاش
دانلود آهنگ جدید
قرص چاقی
درب ضد سرقت
آموزش برنامه نویسی آندروید
دانلود آهنگ جدید
آموزش mvc
ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبل
درج آگهی رایگان
همسریابی دوهمدل
رطوبت ساز
رطوبت ساز
ورزشی
مشاور برندسازی
درب ضد سرقت
وی اس تی
هیتر
آپلود عکس
تیشرت
پرینتر سه بعدی
اسکنر سه بعدی
شبکه اجتماعی
پنل تلگرام
آپلود عکس
خرید گیفت کارت
لایسنس اورجینال ویندوز ، سرور ، آفیس
آپلود فایل
دانلود کتاب
وی پی ان
خرید vpn
مزون لباس عروس
دانلود آهنگ جدید
خرید پستی
دوربین مدار بسته
تصفیه آب
موفقیت
سفارش پایان نامه
فروش بک لینک
تشریفات
دانلود فیلم ایرانی جدید
پایان نامه های کارشناسی ارشد
پایان نامه رشته روانشناسی
پایان نامه رشته حقوق
درمان زود انزالی قطعی
داربست
خوبد (خوب و بد)
تور ترکیه 95
لوازم جانبی موبایل
ثبت آگهی و تبلیغات رایگان
کدینگ رایگان 504
قیمت هر آمپر باطری کهنه
بک لینک رایگان فارسی
بازرسی فنی لیفتراک
چاپ مقاله isc
کاپشن بلند دخترانه
خرید آپارتمان
تا اس ام اس | کرد موزیک
تور کربلا
اجاره خودرو بدون راننده
وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا
آرشیو یادداشت‌ها
بک لینک بک لینک